Sunday, October 07, 2007

李兆基先生;知到講錯;好事,好事!子孫有福了

日前***
李兆基先生你在『「發實筵」』席;不再大大聲叫;新抱同你生蕃十個八個孫,都是個有心人;
只講「三年抱兩」此話尚可以算含蓄(梁朝偉話;老細、三年?又三年,要我幾多個三年呀!)

舊時人;我說舊時話;
我家有十一個兄姐 弟妹,母親就不幸了——大著個肚三千三百三十日;日日要 擔水 煮飯、洗杉、、、
就算真係『三年抱兩』我母親都要四千五日;個 肚肚、辛、苦、勞
你咪靖系識二萬伍,二萬八。睇清楚 我 D 數目字!如果你個女比人如此 糟質法;你可能拳頭壘上襯家臉。

吾母身體極好,個個子女都長大,吾母最疼心是最孝順的二哥二十五歲仙逝**a給共產黨幹部害死的愛共產黨新中國青年。
我個老頭一米七三,長杉帽,金絲眼鏡,有曲江風度;出去外邊你話有無女人追、、、我母親就捱命**b

今時年青人不生仔,唔好話佢地無錢。佢地要二人世界、、、 **c
『三年抱兩』隨時會變成「三人世界」、「四人、、、」李家城「青靚白淨」,乜都有,女人會冇?老婆年年大肚,李家公子有籍口去、、、、 李家大嫂千其咪咁乖乖、生呀!生!生到先生都冇埋、、

**********本人寫在 Google blogSaturday, July 21, 2007 》 題目;
多、多!死人都要多(廣州話中 口頭禪)你估我係豬咩?請猜我想寫乜,猜中一百萬!(李先生比你)
嘻嘻!跳皮話嗟———猜謎底。

謎底(家公 李兆基叫新抱同佢生十個八個 孫,都唔琚)

本人在上月都收遐把口、唔講你口沫遮攔;叫自己新抱同你生番十個、、、你以為自己有 『大把’ M 」。 「又比大把’M’」過外家。『比大把’M’』過襯家;
咁就當人家個女做「豬」、、、生、生、生、、、會生死人地個女架!你就『冇有怕』有大把新抱;個仔都唔係豬公呀!「生得多!未必好!」咁都唔識,就系識M、M、M、M、$1,000後面猛加0 0 0 0
雙足一申咪都係得個零,積福留比後人!!!

*a
Tuesday, June 12, 2007 寫在 Google blog
起來!!不願做無主的亡魂!一起飛越太平洋;華府已為您們豎立了民主女神!「孤主歸宗」

*b
吾家最慘是我,我第六,十一,二歲時;吾母四十一,二歲。吾母激氣就用木柴棒勁打我
寫在 Google blog
Monday, February 12, 2007《張雲淡 2006年十二月的新作》
鄰舍家的 甜姨;看看我腿上十多條傷痕,都是朣起的,青一片, 瘀一片, 鮮紅、瘀紅、青綠,交織成的七色彩紋,廿多處傷痕 ,皮開肉列,慘不忍睹(寫到此處,眼淚在心裡流)
絲絲帶血地腫起,甜姨母女也慘不忍睹。

*c
世界變得可怕,現在的青年比我來香港時辛勞得多,老細想你負出再負出,他自己也辛苦地去營生(富豪當然不)自己由早晨做到晚,生仔做什麼、、、、

No comments:

網誌回顧