Tuesday, November 06, 2007

《富豪二代做老闆「無得揀」》? 風涼話的二代;彭一邦 例外!


2007年 師父誕

【明報專訊】富豪第二代,天生有把金鎖匙,但同時主宰了他們要開啟的指定大門。對,他們「無得揀」,最終都會做老闆!

土木工程出身的 彭一邦,現為俊和建築董事,
被問及如非俊和集團主席彭錦俊之子,會否當董事時,
他說:「一定不會,我可能也不想,那個位置的工作其實幾辛苦。」但他小時候看見父親在地盤工作艱辛,已立志幫忙打理生意。
我絕對信佢講呀!彭二少學歷堅料,真金不怕紅爐火,到處不愁,為孝順加入父業,絕對真心話。

彭二少說得不錯,不過世間上,那有高薪厚職的工作不辛苦呢?但同老豆做事 是應真辛苦是真的。
彭一邦為了孝順,硬著頭皮勉為其難也是真的;因為你學歷,是真金 不怕紅爐火 的實實堅料
彭一邦可以去揀,見父親工作辛苦去幫老豆手,彭錦俊老弟,你家山有福、左睇睇右睇睇 唔似
彭二少學李二少,以彭錦俊老弟的 ''火爆''皮氣,激唔死才怪!家山有福我 張 超恭喜你 了

彭錦培、彭錦忠、彭錦智;就唔會有你咁好命,「錦和」、「忠和」兩公司都衰!兩建築公司聲名狼藉彭錦懷、衰仔!三次想同佢丙過、無丙到;係 比面你 彭錦俊同埋佢個(彭錦懷)好賢妻
1967年我想 X佢。1999年, 師父誕同一圍,起先有講有笑,後惡言相向!我媽 x 佢,他丈勢(「俊和師父誕」我要讓路)大大聲吵我,如果不是 xxx 、、、**a

呂耀東及蒙德揚都說;
無得揀!人工只得千二蚊,要搭巴士返工,第一份工更不是放我在中環的冷氣房
二代 ! 二代、重想要乜?番書才讀完;學做緊人、乜都未識。只因為你地家山有福;
你地家山冇福!你地就可以開跑車上班,就可以同女祕書鬼混,茶舞日舞,夜夜舞,二世祖,
到今日死唔去,得番半條命問你點算好。
你地家山有福,系你地父親教子有良方,唔多謝老父當日用心,重要呀之、又阿!重要話;
老父同你洗腦,你冇腦!去斟滿番杯茶,多謝父老!
食爺飯著衣,風光錢!千二都話少、、、(人地要養老豆,有''D''重要養弟妹)(2007年8月24日 )

報章昨於亞太;公司管治國際會議上,大談家族企業管治。全部曾於海外名校留學,加入家族企業;「大孖沙」新世界發展( 0017)主席鄭裕彤外孫杜家駒、嘉華國際( 0173)主席呂志和之子呂耀東、「電器大王」信興集團主席蒙民偉之子蒙德揚,

報章報道;較資深的呂耀東及蒙德揚都說「無得揀」我們那個年代,受到屋企洗腦,無得揀!(人話洗腦你又話洗腦,你無腦!不肖子!當日你腦荀都未生埋,稚子何知 空白的腦,家庭教育,竟說成老子要洗你腦)

說得都有點不錯,但有點唔公道; (無得揀是自己一相情願)
君不見,李澤佳。少爺們不公道;羅康瑞是什麼!他們是石頭爆出來的嗎? 他他不是二代嗎?
君不見、多的是,富豪第二代人;有得揀容易揀!靠家族名聲一照而上位(不過就辛苦''D''唔易涯)
冇得揀你地孝順,冇得揀系好人;唔系不肖兒子!又都系你地唔想太辛苦,(萬大有老豆照住,大樹底下、、)
著學士闖天崖,唔系咁容易崖;隨時遇陳振!一衝衝去水坑口渣都冇,
為你家父很不值;總之一句你家山有福 。係父陰呀!「傻人」唔係洗腦呀!

**a
在酒席;同一位「人大代表」從澳門 ;過來飲酒的世兄哥,從中好言好語說項(他父親出讓建築牌照給俊和)
彭錦懷; 見人就;自己風流仔女一打。沫橫飛。家山有福;因有個賢良好髮妻
無用刀;換轉第二個「鶴佬婆」;佢死梗,彭家是海陸豐望族,革命先行者彭拜同宗(地主)
1996年系九龍塘彭錦俊家,似老賣老用手力撮我頭頭髮 我問佢想做乜?佢話同我摩骨
我媽 x 佢,佢話我黎香咁耐未比人媽X過,、、、、如果我唔係作客,我一定同佢丙過


No comments:

網誌回顧