Thursday, January 17, 2008

「張大哥;我想買豐,請你教教我、、、」2007-9月,我接到電話





**************
****************07-9月 中午 張大哥;我想買豐,請你教教我、、溫浩明給我電話

**************************我在網上多次叫網友不要聽 李兆基 枝死人『笛。如果而家入市
****************************買入股票,必會損手、、、我未等她講完,就打斷她的話。

**************************我女兒廣州居民比我 20 萬元,叫我幫忙,同佢買豐股票、、」

**************************而家風浪大,千其唔好買股票,妳要買股票,就唔好打電話搵我、、

**************************張大哥;唔好嬲著,我有睇過你網頁,但系我只有一個兒,佢搵媽媽幫 忙
****************************我先至打電話比你、、、」

*************************好好!妳要聽我講!妳去上海商業銀行開個定期戶口,做三個月定期
*****************************到期再續期。買股票不用急,到明年五六月,等待豐跌到 120 元以下
*****************************我會叫妳買!、、」溫浩明 真的聽我講,沒有買豐,十天前來過電話




: 兩 大 包 袱 將 令 股 市 奄 奄 一 息 今日(蘋日報;蘋 論) 18 / 1 /2008
即 使 沒 有 沾 手 股 票 投 資 的 市民,也目 瞪 口 呆
以 前 天 為 例 , 生 指 數 暴 跌 一 千 三 百 多 點 , 大 藍 籌 股 如 豐 一 天 就 下 跌 了 五 元
一 向 鍾 情 這 隻 「 大 笨 象 」(豐 $115)的 小 股 民 「沽 也 不 是 , 加 碼 買 入 又 不 敢 」

昨 天 更 厲 害 , 先 升 四 百 點 , 再 倒 跌 四 、 五 百 點 , 然 後 再 彈 升 九 百 多 點 , 收 市 依 然 上 升 六 百 點 以 上 。 這 種 單 日 轉 向 再 轉 向 的 市 況 , 不 管 是 看 好 看 淡 都 可 能 損 失 慘 重 , 甚 至 像 有 些 市 場 人 士 所 說 的 「 左 一 巴 、 右 一 巴 」 , 把 投 資 者 摑 的 金 星 直 冒 、、、
**************歐陽溫浩明;祝您母女好運;
看到網頁請來個電話,請我同我太太及李麗嫦飲茶呀!

No comments:

網誌回顧