Tuesday, January 22, 2008

舊曲重溫;李兆基支死人「笛」

***
**a》一
July 21, 2007(標題)《 多、多!死人都要多(廣州話中 口頭禪)生多十個、、你估佢係豬咩?
你猜我想寫乜,猜中比一百萬!(李先生比你)嘻嘻! 請登入googlecheungchiu blog 》

**》二
August 22, 2007 標題《 離譜博士『李兆基』好心收遐把口,重想人唔死;大叫「二萬五」
22/8 請登入;Google cheungchiu blog

**》三September 24, 2007 標題;《 升 升— 升升— —升升升!中國財金官員呀!要醒醒 24/9看官;你知為何、升之 不盡嗎?因為大部份藍籌股票都給李兆基 李嘉誠、、、、基金大鱷手中
香港大大富豪了得,基金大鱷更兇狠;趁中國共產黨十七大招開前夕,
趁國務院財金官員;(十七大時)心緒不靈,自顧不下,有些更怕官位不保,生怕顧此失彼之時。
富豪大鱷出殺手間;亂了中國國務院 財金官員的良好計劃和部署**b
個個高官為了應付、「十七大」的繁複工作,擔子已壓得透不過氣,那裡能理得香港、、、
富豪大鱷好狠好狠!的毒招一定很手——發國家才發股民發;引你入股市、、、

要會後(中國共產黨十七大)才好署理香港的「股市資金自由行」才是上著
現在是大鱷、大富、的丈勝定了;
(它們好,趁火打『脅』成功了)硬著陸;香港衰定軟著陸;大鱷發定 (講真我希望它發定,總比衰定好) 、、、


**》四
October 07, 2007 標題 《 李兆基先生;知到講錯;好事,好事!子孫有福了 7/10

日前
***李兆基先生你在『「發實筵」』席;不再大大聲叫;新抱同你生蕃十個八個孫,
都是個有心人;只講「三年抱兩」此話尚可以算含蓄
(梁朝偉話;老細、三年?、、又三年、、要我幾多個三年呀!)
舊時人;我說舊時話;
我張家有十一個兄姐 弟妹,母親就慘了——大著個肚三千三百三十日;日日要 擔水 煮飯、洗杉、、、
就算真係『三年抱兩』我母親都要四千五日;個 肚肚、辛、苦、勞。你靖系識二萬伍,二萬八。
睇清楚 我 D 數目字!如果系你個女比人如此 糟質法你可能拳頭壘上襯家臉
吾母身體極好,個個子女都長大,

我個老頭一米七三,穿長杉戴帽,金絲眼鏡,有曲江風度;佢出去外邊走走
你話有無女人追佢就奇、搵唔到女女重奇、、、我母親就要捱命**b 長年長月大大個肚


** 》五
October 23, 07 標題;》 昨日跌 千一,今日升 番一千有多;無非是想引你入出、、、23/10
**昨日跌 千一,今日升 一千多************************( 中國財金官員好!叫停了
大大戶開始做手,製造「''D''錢好易搵」的騙局;等你心思思,準備下一次大跌市時去入貨,翌日又會升番上去,咁樣想;你早晚要上當、、、、


**》六
November 03, 2007 標題《 報章報道;港 股 直 通 車 溫家寶叫停、大件事!李兆基 上下人大叫「慘」——不可能搞高大市取暴暴利! 3/11

「中國的財金官員好!好到不得了!」 我張超擊桌大喊、特喊!好!好!好!
(真想叫出;溫總理、 家寶先生 萬歲!(高興還高興不可以亂來;我青少年時,被灌輸了毛澤東思想的萬歲口號) 、、、、、

李兆基 上下人等大叫「慘」——不可能搞高大市取暴暴利! 筆者按
(寫在十一月三日)


**》七
November 04, 2007 標題《港 股 直 通 車 溫家寶 總理;叫停。拜一大插插! 4/11

中國的財金官員好!沒有將中國同胞辛辛苦賺來的錢,白白送給香港的大鱷、、、李兆基等他們都是蠱惑假股王,
如果往後大市不大跌;即是藍籌股票,都是在大戶、基金,李兆基等手上持有;散戶更不要接它們的暴利貨;接了就每愈下,可能衰三年不接貨香港股市就能軟著陸。(大鱷玩大戶基金玩基金);港交所同政府庫房坐收交易費哈哈!你就想、無咁著數——佢地話


哈哈哈!香港唔跌、美國大插大插;(股 神 之 爭 四 叔 坐 艇 )要聞港聞 23/1-08
父 料 升 市  兒子 唱 反 調 ,股 神 大 仔 談 股 災 : 李 家 傑 一 口 氣 推 翻 父 親 的 預 言 , 說 連 日 跌 市 「 已 經 預 」 , 而 且 低 處 未 算 低 , 今 年 3 月 跌 勢 更 勁 。 神 愛 世 人 , 股 神 之 子 勸 勉 股 民 : 「 珍 惜 生 命 , 珍 愛 自 己 。 」

李 家 傑 好 有種
唔做豬公;去做股臣,重申鬼老豆一添!落井下石乎? 筆者按
要聞港聞 2008-1-23




**》二
August 22, 2007 標題《 離譜博士『李兆基』好心收遐把口,重想人唔死;大叫「二萬五」22/8本人在上月都收遐把口、無講你口沒遮攔**a(冇指名道姓 )
你叫自己新抱同你生番十個、、、你以為自己有 ’大把 M 、又比大把 M ’過襯家,
咁就當人家個女做只「豬」、、、生、生、生、、、會生死人地個女架!你就冇有怕,
有大把新抱;都唔可以叫自己個仔做豬公呀!「生得多!未必好!」咁都唔識,就系識MMM、、、、

No comments:

網誌回顧