Monday, January 14, 2008

單車被偷了,我不激氣。好心做好事;唔得!頂氣24小時

*

***

單車被人偷了,我唔會激氣。

好心去做好事;唔得!我頂氣 激氣24小時,可奈何?

單車被偷唔激氣,遲早的事(早上八點 推單車落樓 踏車去早茶,回來後 鎖在青衣城下)

小兒在家吃晚飯,夫人下午去長安買煲湯、買菜後打電話比我,我去街市車菜回家。

來到樓下取單車,沒了;我心中好笑,「單車終於走了,對我無害而是有益;破財擋災

(在天水圍朗天路**a險要車禍,被過多次)我不停喃喃自語;

阿 Q 一番。不激氣。好心做好事;唔得!頂氣24小時

No comments:

網誌回顧