Tuesday, June 26, 2007

夫人、睇病去了!

***************攝于2007年*提做一個星期做母親節;正日要同婆婆食飯
「老婆睇醫生都有寫」 你有無搞錯?
「無!」「請聽我道來;
與她是有緣也有份!
早茶回來,在屋園花間小徑做小運動,夫人勿勿忙走過,笑笑口對著我道;
去尖沙嘴睇耳仔,我打電話掛號,而家都遲左添,你自己食哪」
耳仔小小痛'''遮''!!使唔使即去睇耳鼻喉專科呀!好貴呀!老婆」 從前我會這樣對她說的

這幾年開始,我改變了,老婆一有點不適,我叫她去睇醫生。她早晚是要去轉一轉,她就舒服晒!不如我先說了!大家好。
是實也是如此,如果老婆為了省錢不看病,七八天才自動好,我不是要十天八天看著她愁緒不安那不是更糟,萬一她病重了!我還得要下櫥呢(以前有過)
再萬一、、、就更慘
******太太小小病痛就去睇醫生,原來是我的福氣;哈哈!
****(她的病好左,我繼續做「大男人」兩個兒子,又可得到溫馨的母親照料,
看官!你以為然否?
信我!*****無錯!
三十幾年來,每月老婆都要睇一兩次醫生,是看 鄭慶輝醫生, (婚前我太太只有 75磅重)
以前我常常這樣對她說;「妳系去探醫生,唔係去睇醫生
朱偉怡醫生(婦女科)還有馬志林醫生(眼科)
以上的醫生,護士和我太太非常非常孰絡。看了他們二十多年。

No comments:

網誌回顧